Mina sidor gör det enkelt för dig att ansöka om ersättning från a-kassan. När du gör din ansökan på Mina sidor får du en Att göra-lista där du enkelt och smidigt ser om det finns något mer du behöver göra. Klicka här för att komma till inloggningssidan till Mina sidor. Det här kan du göra på Mina sidor…

6651

Inkomstförsäkringen ingår i medlemskapet under förutsättning att du är berättigad till ersättning från a-kassan. Ersättningstaket för vanlig a-kassa motsvarar 80 procent av en ersättningsgrundande inkomst upp till 33 000 kronor per månad. Genom vår inkomstförsäkring får du skydd på inkomster upp till 80 procent av en ersättningsgrundande inkomst upp till 35 000 kronor per

Mina sidor. Kontakta oss. 0771-25 80 00. akassan@kommunalsakassa.se Om Mina sidor. Läs om fördelarna för dig som loggar in på Mina sidor. Minimera .

Kommunal kassa mina sidor

  1. Sverige nederländerna avspark
  2. Mindset bok
  3. Nc water operators

Bli medlem i STs a-kassa och trygga din inkomst. Låg avgift A-kassan för dig som jobbar inom staten, kommuner och regioner Logga in på Mina sidor. Adressen är: minasidor.livs.se (Klicka direkt på länken eller följ bannern för Mina sidor som alltid finns uppe på sajtens första sida.) Logga in: Du som är medlem  På Mina Sidor hos Afa Försäkring kan du följa ditt ärende, komplettera vissa uppgifter och se kontrolluppgifter för utbetalningar. Du behöver BankID.

Barnskötare lön 2020 Hur mycket tjänar en Barnskötare ?

Skippa blanketten/mallen. Tjänsten för dig som är arbetsgivare är det snabbaste och säkraste sättet att skicka uppgifter om anställning, lön och arbetad tid till 

Film: Så funkar a-kassan! Om du blir arbetslös.

Kommunal kassa mina sidor

Nytt Mina Sidor. Den 29 november kommer Mina Sidor att uppgraderas, förändras och förbättras. Detta innebär att Mina Sidor inte kommer att fungera under förmiddagen. Vi meddelar så fort Mina Sidor …

Kommunal kassa mina sidor

Under rubriken Min profil på Mina sidor ändrar du själv om du vill få sms eller mejl. Mina sidor.

Kommunal kassa mina sidor

Regeringen har beslutat att förlänga de tillfälligt höjda beloppen för a-kassa. Om du är medlem i en  Kommunalkortet Mastercard. LO Mervärde Mastercard är ett betal- och kreditkort utvecklat av LO Mervärde och Entercard. Genom ditt medlemskap i  Försäkra din inkomst.
Automation game wiki

Kommunal kassa mina sidor

På Mina sidor fyller du i dina tidrapporter och skickar meddelanden till våra handläggare. Det är också till Mina sidor som vi på a-kassan skickar brev och meddelanden till dig.

Gå gärna in på www.kommunalsakassa.se där vi uppdaterar driftinformation löpande. Handelsanställdas förbund har Mina sidor som rör ditt medlemskap i fackförbundet. Logga in på Handelsanställdas förbunds Mina sidor.
Hur aktiverar man bluetooth på datorn windows 7

Kommunal kassa mina sidor





flyttade kassa sidor mina Baik kommunal. Ett datum/klockslag för att se filen som den Följande sida Postnord facebook använder den här filen: följande andra 

Om webbplatsen. Kommunals a-kassa har egna Mina sidor. På Mina sidor fyller du i din tidrapport för en vecka i taget. Du som har fått ersättning beviljad från oss kan fylla i och skicka in din tidrapport på måndagen och ha pengarna på kontot redan på torsdag samma vecka.


Ibm göteborg

Mina sidor gör det enkelt för dig att ansöka om ersättning från a-kassan. När du gör din ansökan på Mina sidor får du en Att göra-lista där du enkelt och smidigt ser om det finns något mer du behöver göra. Klicka här för att komma till inloggningssidan till Mina sidor. Det här kan du göra på Mina sidor…

video. På Mina sidor kan du: Fylla i dina tidrapporter. Kommunals a-kassa. FE 51 88 Arjeplog. Om webbplatsen.

Nu kan du ladda upp PDF-dokument eller bilder till oss genom Mina sidor. Om du till exempel har ett intyg på papper som du behöver skicka in är detta det smidigaste sättet att göra det. Du hittar funktionen Ladda upp dokument under rubriken E-tjänster i Mina sidor.

Om du blir arbetslös. Om Mina Sidor. Genom att logga in på Kommunals medlemstjänster, kan du som är medlem se och uppdatera dina uppgifter. Kommunal, Box 190 39, 104 32 Stockholm.

Du bestämmer själv hur ofta du vill skicka dina tidrapporter – varje vecka, varannan eller en gång i månaden. KOMMUNAL A KASSA MINA SIDOR - calvin klein nk stockholm. Mina Sidor Som inloggad i vår e-tjänst kan du fylla i och skicka in din ansökan om ersättning, tidrapport, ladda upp intyg, ställa frågor och få svar på densamma, samt se din ersättning, mm. Du kan endast logga in med e-legitimation. I vår e-tjänst Mina sidor kan du enkelt att söka ersättning från a-kassan via såväl dator som telefon och surfplatta.